Marketing sensoryczny nabiera coraz większego znaczenia.
Przykłady wizualizacji
Różne sposoby na przedstawienie produktów
Jaki rodzaj wizualizacji możemy przygotować?
Packshoty / jednolite tło
Wycinanie produktu z tła, czyli tzw. szparowanie, pozwala umieścić go na dowolnej przestrzeni, kolorze itp. Wymogiem zdjęć na wielu portalach aukcyjnych jest wycięty produkt na białym tle.
Mockup / makieta
To przygotowanie takiej wizualizacji produktu, aby później można było umieszczać na niej kolejne elementy, takie jak logo lub inne grafiki.
Wielu klientów zwraca uwagę, że poza packshotem chcieliby zobaczyć produkt w użyciu, ale nie mogą zatrudnić modelki, fotografa, pojechać na Hawaje, aby takie zdjęcie wykonać. :-)
Wizualizacje / infografiki
Przedstawienie produktu z dodatkowymi elementami tekstowymi, graficznymi, które podkreślą ważne cechy produktu. Mogą to być hasła reklamowe, nazwy produktów, cechy szczególnie wyróżnione.