Logo

Znak firmowy – synonim Twojej oferty i jakości

Logo jest podstawowym elementem Systemu Identyfikacji Wizualnej firmy. To znak i symbol wartości reprezentowanych przez firmę. Ale niekoniecznie tylko jako przedsiębiorstwa. To również symbol marki, a tych możemy mieć wiele. Tworzone są także loga dla projektów i pojedynczych kampanii. To graficzna reprezentacja pewnej idei, która przyświeca założonym zadaniom. To także opowieść, a raczej zapowiedź pewnej głębszej historii, którą odczytamy w trakcie współpracy z marką.

Logo czy logotyp?

Standardem jest kompozycja symbolu graficznego (sygnetu) oraz logotypu (nazwy własnej). Nie jest to jednak konieczność. Zarówno sam sygnet jak również wyłącznie logotyp może stanowić logo. Na przykład logo Padre nie posiada symbolu graficznego, a jedynie składa się z formy typograficznej i sama ta forma stanowi Logo. Innym przykładem funkcjonowania różnych form logo może być symbol nadgryzionego jabłka – a jest ono tak bardzo rozpoznawalne, że od razu jesteśmy w stanie podać nazwę marki.

Aby nie mylić pojęć poniżej obrazek ilustrujący różnicę między logo a logotypem. 

Reacto - logo

W powyższym przykładzie chciałbym zaznaczyć, że tekst “Masz pomysł?” może być traktowany jako slogan / hasło firmowe lub również jako integralna część logotypu.

Przykłady wizualizacji znaku firmowego

A jak to będzie wyglądało?

Chcesz zobaczyć jak ten projekt będzie się prezentować na materiałach firmowych, na ścianie budynku, na innych elementach?
Przygotujemy dla Ciebie wizualizacje na różnych powierzchniach i materiałach.

Portfolio

Kompletne projekty oraz rebranding