Identyfikacja wizualna firm

Świadome tworzenie wizerunku

Co to jest

System Identyfikacji Wizualnej?

System Identyfikacji Wizualnej (SIW) jest podstawowym elementem kształtowania wizerunku. Ułatwia rozpoznawalność firmy w otoczeniu zewnętrznym oraz uwydatnia cechy w świadomości klientów.

Spójne elementy graficzne umożliwią czytelną i precyzyjną komunikację wizerunku firmy na rynku, a dzięki jednorodnej i funkcjonalnej tożsamości oraz charakterystycznych cechach graficznych przedstawiają także markę jako solidną, stałą i konsekwentną.

Zrozumienie reguł SIW i konsekwentne ich stosowanie może przynieść oczekiwane efekty w postaci wzmacniania wizerunku i budowy silnej marki.

System Identyfikacji Wizualnej tworzony dla firm, ale także dla mniejszych projektów, marek, kampanii stanowi swego rodzaju manual, instrukcję obsługi materiałów reprezentujących firmę na zewnątrz.

Główne elementy

Systemu Identyfikacji Wizualnej

  • Materiały drukowane

    Akcydensy typu wizytówki, papier firmowy, koperty, teczki, identyfikatory oraz pozostałe gadżety reklamowe

  • Oznakowanie zewnętrzne

    Banery, rollupy, flagi, kasetony tablice reklamowe i informacyjne, oklejanie samochodów

  • Grafika do publikacji w Internecie

    Formy reklamowe do publikacji w Internecie, reklamy GoogleAds, reklamy na Facebook oraz wszelkie materiały graficzne związane z publikacją w mediach, prasie etc.

Najważniejsze elementy efektywnych

Systemów Identyfikacji Wizualnej?

  • Strategia

  • Spójność

  • Konsekwencja

Przykłady wizualizacji logo

A jak to będzie wyglądało?

Czasem chcielibyśmy zobaczyć jak nasze logo będzie się prezentować na materiałach firmowych, na ścianie budynku, na innych elementach.
Istnieje możliwość przygotowania wirtualnych wizualizacji na różnych powierzchniach i materiałach.