Identyfikacja wizualna firm
Identyfikacja wizualna firmy to opowieść, historia i najważniejsze cechy Twojej oferty. Spraw, żeby stała się wyróżnikiem Twojej jakości.
Z tego artykułu dowiesz się jakie są najważniejsze korzyści zaprojektowania kompleksowej identyfikacji wizualnej marki.
Identyfikacja wizualna - co to jest?
Identyfikacja wizualna to zbiór narzędzi oraz rozwiązań taktycznych w celu świadomego tworzenia wizerunku. System Identyfikacji Wizualnej (SIW) jest podstawowym elementem tożsamości marki i jej sposobem komunikacji na rynku.
Cechy efektywnych systemów identyfikacji wizualnej
Komu system identyfikacji wizualnej jest potrzebny?
Identyfikacja Wizualna Firm jest tworzona przede wszystkim dla klientów
Ułatwia rozpoznawalność firmy w otoczeniu zewnętrznym oraz uwydatnia cechy w świadomości klientów.
System Identyfikacji Wizualnej tworzony dla marki, firmy, ale także i dla mniejszych projektów, a nawet kampanii marketingowych (key visual), stanowi swego rodzaju manual, instrukcję obsługi, zbiór szablonów i wzorcowych materiałów reprezentujących dany brand.
To ważny element każdej strony internetowej. Strony z czołowych miejsc w wyszukiwarkach są ładne, ale przede wszystkim spójne wizualnie. Całość koncepcji i wszystkie elementy graficzne się uzupełniają, tworząc tym samym dobre doświadczenia użytkowników.
Jakie korzyści daje zaprojektowanie identyfikacji wizualnej firmy?
Jakie problemy rozwiązuje?
Poza oczywistymi korzyściami, wdrożenie identyfikacji wizualnej może również pomóc w rozwiązaniu problemów takich jak:
Ile kosztuje projektowanie graficzne identyfikacji wizualnej?
To trudne pytanie, ponieważ istnieje wiele czynników decydujących o jej koszcie. To tak, jak byśmy chcieli odpowiedzieć na pytanie ile kosztuje ubranie. Odpowiedź będzie zwykle podobna: to zależy.
W naszym studio koszt przygotowania identyfikacji wizualnej zależy głównie od ilości czasu potrzebnego na zrealizowanie projektu.
Skontaktuj się z nami
Napisz lub zostaw numer telefonu. Oddzwonimy w celu lepszego poznania Twoich potrzeb.